Tuesday 25 June 2013

Posted by Unknown On Tuesday, June 25, 2013

Ramadhan kian hampir menjelma,. Untuk itu saya menawarkan set istimewa untuk berpuasa yang dikenali sebagai Set Energy Booster Ramadhan. Sesuai diambil ketika sahur untuk membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang berpuasa dan jangan risau, set ini sesuai digunakan untuk ibu mengandung atau yang tengah menyusu badan (breastfeeding).

So jika anda malas untuk masak sahur, terbangun lambat untuk sahur, etc, set ini adalah sangat sesuai untuk anda. Even untuk bulan-bulan lain selain Ramadhan, set ini sesuai diamalkan untuk menggantikan sarapan pagi. Menu sarapan pagi ini boleh diamalkan oleh semua golongan, dari kanak-kanak sehingga ke warga emas. Ia membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan setiap hari.

Terdapat 3 jenis produk dalam set ini - Mealshake, Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink. 

Mealshake dan ESP mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 amino acids yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa. 

Mealshake digalakkan untuk diberikan kepada kanak-kanak yg baru mula berpuasa atau kepada ibu bapa yg mengharapkan anak-anak mereka berpuasa penuh untuk tahun 1434H ini. Ia boleh dijadikan minuman sahur sekeluarga untuk menyimpan tenaga yg cukup buat si kecil terutamanya.

ESP pula sangat sesuai digunakan oleh golongan dewasa terutamanya wanita mengandung atau yang menyusukan anak untuk mendapat nutrisi dan keperluan badan yg mencukupi sepangjang hari berpuasa. Sesuai juga diambil oleh mereka yang aktif bekerja seharian.

Performance Drink pula membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran atlit (ala-ala 100 plus tapi lagi sedap). Mempunyai perasa oren, sesuai diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshake dan ESP. Performance Drink merupakan produk pilihan breastfeeding mothers yang berpuasa kerana banyak tenaga dan bendalir yang dikeluarkan ketika proses menyusu. 

Saya juga mencadangkan untuk golongan dewasa yg menjalani pekerjaan berat atau tenaga yg banyak setiap hari  seperti guru, jururawat, doktor, buruh kontraktor dan lainnya agar menggunakan set ini dalam membekalkan tenaga harian yg mencukupi. 

Anda BERMINAT untuk menggunakan Set Energy Booster Ramadhan ini?
Jika anda tidak BERMINAT sekarang, saya pasti anda akan BERMINAT setelah sekali mencubanya.

Jom dapatkan Set Energy Booster Ramadhan SEKARANG.

Call/SMS : 011-27819827 / 011-17565971

"HIDUPKAN UNTUK BERSYUKUR"

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...