Sunday 23 June 2013

Posted by Unknown On Sunday, June 23, 2013
Assalamualaikum kepada semua pembaca saya. 

Hari ni saya nak letakkan testimoni pengguna Vitamin E Shaklee yang mempunyai pelbagai manfaat. Boleh baca dalam post ini, 7 sebab mengapa wanita perlukan vitamin.



Testimoni pengguna Vitamin E Shaklee

Salam pagi Ahad yg ceria... Minggu ni asyik cerita pasal kulit jer.. .. Siapa yg taknak cantik dekk oiii.. Pagi2 saya bukak FB.. nampak cerita si Aula ni.. saya baca link yg dia share dlm blog dia.... 

Actually dia cerita tentang bahaya anti acne cream tu.. seriuss.. bahayaaaa.saya baru tahu.. huhuuh....(Not all manufacturers of acne products with chemicals tell that in order to avoid side effects, such acne creams or acne pills can only be used for 2 - 3 weeks. Oral antibiotics should be used as a temporary measure in order to reduce the inflammation caused by acne bacteria. Prolonged use of antibiotics and steroids supress the immune system of our skin. Weak immune system may lead to development of such skin disorders as rosacea and demodex.).. Sila baca link blog dia tu for detail

Well tu baru intro jer.. . Actually bila tgk testimoni bergambar ni...memang saya speechless.. wordlesss.. segala macam lahh..macam tak percaya.. sbb biasanya kalau iklan2 kat TV or magazine tu, utk gbr after .model2 yg bermasalah tu dah siap pakai bedak, ada cahaya2 lampu.. so mmglah nampak a bit fake... Tapi gbr kat bwh ni..originalll.. walllaaa... tibe2 rasa teruja (ni yg menambah semangat utk lebih disiplin dalam proses utk mencantikkan kulit muka)..
Sebelum mengambil Vitamin E Shaklee


Selepas mengambil Vitamin E Shaklee
It takes time maaa.. Aula kata yana ni konsisten mkn supplemen ni 3 bulan baru dpt hasil ni.

So, kepada sesiapa yang ingin mencuba set Skincare Shaklee boleh menghubungi saya SEGERA. 




Call/SMS : 011-27819827 / 011-17565971

"HIDUPKAN UNTUK BERSYUKUR"

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...