Thursday, 18 July 2013

Posted by cikgu mat On Thursday, July 18, 2013
Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah dalam 3 hari yang lepas saya mendpat khabar gembira dari seorang rakan sekerja.
Beliau telah MELABURKAN sedikit wang yang telah lama ditabungkan khusus kepada ayahnya yang tersayang. Siapa tak sayang keluargakan, terutamanya ibu dan ayah.

Setelah konsultasi pendek bersama saya 3 minggu sebelumnya, beliau membeli VIVIX Shaklee dengan saya dan dalam masa yang sama mendaftar sebgai ahli bersama saya untuk sama-sama BERGERAK dan BERKONGSI dengan masyarakat agar lebih ramai yang memahami dan MERASAI kelebihan produk-produk Shaklee ini.

Setelah 3 minggu menggunakannya, ada rakan sekerja yang datang ke partition saya secara mengejut dan bertanya,"Ustaz, ko jual produk apa? Aku nak join juga. Aku dengar si Yaya (nama manja Nurul Hidayah), ayahnya dah boleh jalan seperti tak sakit dari hanya dapat baring je."

Saya jawab sambil menghadiahkan sekuntum senyuman paling gembira,"Ni produk Shaklee, nama dia Vivix yang Yaya bagi kepada ayah dia tu. Shaklee produk kesihatan nombor 1 di Malaysia sekarang dan dah lama pun di pasaran dunia dan Malaysia, cuma orang yang kurang mementingkan kesihatan dan terlalu sibuk je yang tak biasa dengar.........etc".

Lepas dapat berita tu dari rakan tadi, terus saya telefon Cik Nurul Hidayah dan ucapkan tahniah atas kurniaan kesihatan semula kepada ayahnya dengan bantuan Vivix dan doa dari anak solehah sepertinya. Syukur sangat-sangat. Yang lebih mengharukan apabila beliau ceritakan,"Aku terkejut balik kampung aritu sebabnya ayah aku tunggu aku balik sambil MENUNJUK dia boleh berjalan di halaman rumah". Syukur sangat dapat bantu MENGGEMBIRAKAN ahati seorang anak yang tidak beribu ini.



Vivix ni sebenarnya supplement Shaklee yang paling HOT dan TERBAIK. Kenapa Vivix ni hot seller? Ia antara produk terbaik Shaklee... ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum.


Saya memang kagum bila tgk dengan kebanyakan pengamal tegar Vivix.. mereka nampak muda walaupun usia dah cecah hmpir 50 malah ada yg dah lebih 50an... kulit tegang bersinar2, sihat bertenaga.. Patutlah Shaklee mendakwa dengan Vivix, anda mampu looks 25 years younger and live 25 years longer. Bukan kisah rekaan tapi lihat dgn mata kepala sendiri.

Jadi kalau ada yang sedang mencari suplemen untuk yang tersayang, apa kata cuba Vivix. Saya gelarkannya tonik ajaib sebab ada banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yang sembuh selepas mengamalkan Vivix seperti imuniti, SLE, sendi, gout, darah tinggi, kolestrol, jantung, strok, diabetes, penyakit batin dan eh macam-macam lagilah penyakit-penyakit yang saya pun kadang 1st time dengar... Harganya setara dengan kualitinya.. Health is wealth. Bagi yang masih sihat mungkin tak nampak kepentingannya tapi apalah sangat harga jika nak dibandingkan dengan pengorbanan orang tersayang


Segalanya tentang Vivix, sila hubungi saya SEKARANG:

Mohd Taufiq Ismail
Call/SMS : 011-27819827 / 011-17565971

"HIDUPKAN UNTUK BERSYUKUR"

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...