Monday 10 November 2014

Posted by Unknown On Monday, November 10, 2014

Assalamualaikum semua.

Bagaimana anda hari ni? Semoga sihat hendaknya.

Tajuk agak khusus hari ni. Khas untukmu wanita...dan ESP (Energy Soy Isolate Protein). 

Sememangnya ramai pelanggan saya terdiri dari wanita yang sangat memerlukan supplement khusus buat mereka baik untuk kecergasan mahupun kecantikan.

Nak tau sebab apa ramai sangat peminat ESP ni? Klik SINI.

ESP ini adalah produk terlaris Shaklee di pasaran Malaysia. Jangan tidak tahu, setiap kali diadakan promosi pasti habis stok ESP di akhir bulan promosi itu. 

Tambahan pula ESP diperbuat daripada Non-GMO (Non- Genetically Modified Organism) Soy Protein yang tentunya mengekalkan keaslian khasiat soya. Boleh baca DI SINI.


Kenapa wanita Malaysia gilakan ESP?!

[ 1, 5 & 11 ] Wanita yang mengandung, berpantang dan menyusukan anak suka sangat dengan ESP kerana ESP dapat memberikan tenaga kepada si ibu dan memberikan nutrisi penting kepada ibu dan anak. 

Ada juga ibu menyusu yang mendapati kualiti dan kuantiti susu juga meningkat selepas mengamalkan ESP Shaklee. 

ESP + Alfafa = Untuk penyusuan berkualiti
ESP + Zinc = Untuk ibu berpantang sihat
ESP + Vita Lea = Untuk ibu mengandung sempurna

Set bajet thorbaik...!

[ 2 ] Wanita yang mengalami migrain. Mungkin akibat terlalu banyak aktiviti yang melibatkan otak atau kerana kekurangan magnesium dalam badan, ESP dan Ostematrix bukan lagi rahsia dalam melegakannya. 

Ostematrix adalah supplement yang bersumberkan kalsium dan magnesium. Jadi, sangat baik untuk penghidap migrain mengakhiri sakit mereka dengan set ini tanpa bergantung lagi kepada ubat hospital.

[ 3 ] Wanita yang menderita gastrik. Anda tentu tahu betapa peritnya apabila sakit menyerang perut. Ambil ESP sebelum makan dan rasailah perbezaannya. Tentu sekali tiada lagi pedih perut. 

Ditambah pula dengan 2 biji Peppermint Ginger Plus selepas makan, tentu sekali perut tidak dimasuki angin dan sentiasa nyaman serta rembesan asid juga akan stabil.

[ 4 ] Khas buat wanita yang telah lama menunggu kehadiran penyeri rumahtangga. GLA membantu menghasilkan lendiran kesuburan dan ESP membantu perlekatan telur-telur yang dihasilkan. 

Peluang untuk sperma menuju ke arah telur-telur ini dan bersenyawa menjadi lebih tinggi. Juga bagus untuk wanita yang telah banyak kali keguguran akibat rahim yang lemah.

[ 6 ] Wanita hamil yang inginkan zuriat bijak dan cerdas. Gabungan ESP dan Omega Guard ini bukan sahaja mampu mengurangkan keguguran,malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping membekalkan kandungan omega, DHA & EPA kepada bayi dalam kandungan. 

Hasilnya?! Pengambilan fish oil sememangnya digalakkan dan telah sekian lama diamalkan oleh golongan yang mempunyai kebijakan luar biasa di dunia.


Tinggi protein, rendah gula!

[ 7 ] Wanita yang ingin turunkan berat badan. ESP memberi kesan kekenyangan yang berpanjangan. Ini kerana kandungan protein di dalam ESP adalah tinggi iaitu sebanyak 14 gram protein untuk setiap hidangan. Boleh tau rahsianya DI SINI.

Lecithin pula bertindak sebagai pemecah lemak yang terdapat pada perut khususnya. Wanita yang nak kurus dengan diet sihat dan semulajadi pasti menyukainya!

[ 8 ] Wanita yang inginkan BMI (Body Mass Index) yang stabil dan sesuai atau rasa malu kerana kurus kering dan kerap berasakan orang memerhati anda setiap kali angin kuat. 


Jangan bersedih lagi! Anda boleh mengambil set berat badan yang terdiri dari ESP dan Meal Shakes. 

Selain berasa kenyang, protein dan sumber vitamin yang lengkap dapat membina otot supaya berisi tapi tidak gemuk akibat lemak dalam badan.

[ 9 ] Wanita yang aktif di pejabat dan rumah serta sibuk menguruskan kehidupan dan anak-anak sangat sukakan ESP kerana ia dapat membekalkan tenaga berpanjangan sepanjang hari. 


Kurang penat dan mengantuk selepas mengamalkan ESP dan Performance Drink ini. Cuba shake bersama dan masukkan beberapa ketul ais....gerenti cergas!

[ 10 ] Wanita yang mempunyai masalah kulit seperti parut jerawat suka sangat ESP dan ditambah juga dengan Vitamin E Complex. Kandungan protein dalam ESP dapat membantu pembinaan sel-sel baru bagi memulihkan parut pada wajah. Parut jerawat semakin pudar apabila mengamalkan ESP. 

Kulit wajah menjadi lebih cerah dan licin serta lebih menyerlah bagi wanita yang mengamalkan Vitamin E Complex yang ditambah dengan Grape Seed Extract. 

Nak cantik dengan cara paling cepat dan berkesan?
Jawapannya, amalkan ESP Shaklee. Terbaik! Wanita mana yang tak nak cantik kan..

[ 12 ] Wanita yang telah sempurna bentuk tubuh tapi kedudukan rupa perut kurang cantik? Esp dan Herblax dapat membantu. Gabungan ini terbukti dapat mengempiskan dan membina kepejalan pada otot perut. 

Ia bukan sahaja membantu membersihkan usus malah membantu menyelesaikan masalah sembelit. Ia juga bagus untuk menyingkirkan toksin dalam usus.

Khas untuk wanita bukanlah bermaksud tidak bagus untuk lelaki. Bahkan ia juga bagus untuk gaya lelaki maskulin dan sihat. 


Mungkin produk hebat dan terlaris di pasaran inilah yang anda cari selama ini. Untuk maklumat lanjut, tempahan atau COD, sila:

SMS/WhatsApp/Telegram: 019-2486694
PM di Facebook: https://www.facebook.com/Ahmad.Taufiq.Misri


Mohd Taufiq
Motivator Kesihatan & Kejayaan

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...